Σεμινάριο δημιουργικής γραφής: True crimes και πραγματικότητα
Williams-Pinter-Strindberg-η-ζωή-και-το-έργο
Η ζωή και το έργο του Tennessee Williams, Harold Pinter, August Strindberg μέσα σε τρεις συναντήσεις.
Με τη Τζωρτζίνα Κακουδάκη*
Οδηγός επαγγελματία ηθοποιού
Μια σειρά διεξοδικών συναντήσεων επάνω σε όλα τα πρακτικά προβλήματα που αφορούν στο επάγγελμα του ηθοποιού.
θεατρικό εργαστήρι για παιδιά
Το χτίσιμο μιας παράστασης

Ειρηνη δεριτζακη
Σεμινάριο συγγραφής με την Ειρήνη Δερμιτζάκη
Εργαστήρι τραγουδιού και φωνητικής
Εργαστήρι θεατρο-χορευτικής κίνησης
Θεατρο-χορευτική κίνηση και εξερεύνηση ατομικότητάς προσέγγισής της
με τη Χριστίνα Βασιλοπούλου*
Σεμινάριο σκηνοθεσίας θεάτρου
με την Τζωρτζίνα Κακουδάκη , σκηνοθέτη- δραματουργό και τον Σωτήρη Δούβρη, ηθοποιό- σκηνοθέτη
Εισαγωγή σε δραματικές σχολές – ένας πρακτικός οδηγός
γράφει ο Σωτήρης Δούβρης
Γιατί πραγματοποιούνται εισαγωγικές εξετάσεις και ποια είναι τα ζητούμενά τους; Πως μπορείς να εισαχθείς στις κρατικές και πώς στις ιδιωτικές σχολές; Πως προετοιμάζεται κανείς στον αυτοσχεδιασμό; Read More
Μια γνώμη για το “Η άνοδος του Αρτούρο Ούι”
Ο Τάσος Τσιλίκουνας* είδε την παράσταση που σκηνοθέτησε ο Άρης Μπινιάρκς στο θέατρο “Άρκ” και μας γράφει τη γνώμη του.
Μια γνώμη για το “Η λέξη πρόοδος στο στόμα της μητέρας μου ηχούσε πολύ φάλτσα”
Πώς αξιολογούν οι μαθητές σκηνογραφίας τα μαθήματα
Σεμινάριο σκηνογραφίας
Μια γνώμη για το “Απλή μετάβαση” στο θέατρο Ακροπόλ
Ο Τάσος Τσιλίκουνας* είδε την παράσταση που σκηνοθέτησε ο Μίνως Θεοχάρης και μας γράφει τη γνώμη του.
Sweet 90’s – Red Christmas Party
Μια γνώμη για το “Καλά εσύ σκοτώθηκες νωρίς” στο Σύγχρονο θέατρο
Ο Κώστας Λίτης* είδε την παράσταση της ‘Gaff theater group’ σε σκηνοθεσία Σοφίας Καραγιάννη και μας γράφει τη γνώμη του.
Ήξερες ότι: το χειροκρότημα στο θέατρο αποτελεί αρχαία συνήθεια;
Μια γνώμη για το “Ποιός σκότωσε τον πατέρα μου” στο θέατρο Προσκήνιο
Ο Τάσος Τσιλίκουνας* είδε την παράσταση της ‘Ορχήστρας των μικρών πραγμάτων’ και μας γράφει τη γνώμη του.
Υποκριτική από την αρχή – με τον Αλέξανδρο Καλπακίδη
Άσκηση “Ξαφνικά πέρσι το καλοκαίρι” – περί επιβίωσης
Επινοώντος τον Σαίξπηρ – case study: “Othello”
Σεμινάριο βιωματικής γραφής και αυτοβιογραφίας
Μια γνώμη για το “Έγκλημα και τιμωρία” στη Στέγη
Ο Τάσος Τσιλίκουνας* είδε την παράσταση “Έγκλημα και τιμωρία” που ανεβαίνει στην “Στέγη γραμμάτων και τεχνών” του ιδρύματος Ωνάση σε σκηνοθεσία Βασίλη Μπισμπίκη και μας γράφει τη γνώμη του
Υποκριτικές σκέψεις: Το μαγικό ΕΑΝ και η χρήση του
Εντατικό σεμινάριο βιωματικής γραφής
Γιατί γράφτηκα σε θεατρική ομάδα
Η σκηνογράφος Μαρία Φιλίππου μας μιλά για το νέο εργαστήρι σκηνογραφίας
Η Μαριλένα Γιαννακίτσα θέτει πέντε ερωτήματα που έχει στο μυαλό του κάθε ενδιαφερόμενος του εργαστηρίου σκηνογραφίας.
Tennessee Williams: Μέσα από τον δικό του σκοτεινό γυάλινο κόσμο
Μαθήματα σκηνογραφίας και θεατρικών φωτισμών
Δύο κορυφαίες στο είδος τους καλλιτέχνιδες διδάσκουν τα φετινά εργαστήρια στην Καταπactή!
Μια γνώμη για το “Ονόριο” του Στέφανου Παπατρέχα
Ο Τάσος Τσιλίκουνας* είδε την παράσταση “Ονόριο” που ανεβαίνει στο “Θέατρο Βαφείο-Λάκης Καραλής” σε σκηνοθεσία Λάζαρου Βαρτάνη – Στέφανου Παπατρέχα και μας γράφει τη γνώμη του.
Το θεατρικό παιχνίδι και οι θεραπευτικές του ιδιότητες
Μια γνώμη για την “Αντιγόνη” του Ζαν Ανούιγ
Ο Τάσος Τσιλίκουνας* είδε την παράσταση “Αντιγόνη” που ανεβαίνει για δεύτερη χρονιά στο “Θέατρο Τέχνης” σε σκηνοθεσία Μαρίας Πρωτόπαππα και μας γράφει τη γνώμη του.
Στο θεατρικό σύμπαν του Ιάκωβου Καμπανέλλη
Πρόσεχε τα λόγια σου… κάθε Τρίτη
Άσκηση “Θείος Βάνιας”-εργαστήρι υποκριτικής
Η Ζωή Ξανθοπούλου διδάσκει το εργαστήρι: “Άσκηση Θείος Βάνιας – περί αυθεντικότητας” και εγκαινιάζει την πειραματική σκηνή της Καταπactής!
Η πιο ιδιαίτερη παρουσίαση βιβλίου “Χωρίς Ρεζέρβα”!
Οι συγγραφείς συναντήθηκαν με το κοινό τους και τα βιβλία βρήκαν τον προορισμό τους!
⊃ Καταπactή teamRead More