Θες να μπεις σε δραματική σχολή;
ο Σωτήρης Δούβρης και η Λίλιαν Τσατσαρώνη φροντίζουν για αυτό!
Αν θέλεις να γίνεις επαγγελματίας ηθοποιός και να βιοπορίζεσαι από τη δουλειά στο θέατρο,τον κινηματογράφο και την τηλεόραση, η φοίτηση σε δραματική σχολή είναι μονόδρομος.
Αν θέλεις να εισαχθείς σε δραματική σχολή, η επιτυχής παρουσίαση μονολόγων, ποιημάτων, αυτοσχεδιασμών και τραγουδιών είναι επίσης μονόδρομος.
Η σωστή καλοκαιρινή προετοιμασία όλων αυτών είναι ο πρώτος μονόδρομος που πρέπει να ακολουθήσεις για να οδηγηθείς με ασφάλεια στους δύο προηγούμενους.
◊
Η Καταπactή τα τελευταία χρόνια καθοδηγεί με απόλυτη επιτυχία τους υποψήφιους που την εμπιστεύονται για την προετοιμασία τους, αλλά και για την καθοδήγησή τους στην επιλογή των σχολών, ανάλογα με τα θέλω και τις ιδιαίτερες ανάγκες τους. Μέσα από ένα πρόγραμμα ασκήσεων τεχνικών λόγου, σωματοποίησης συναισθημάτων, φωνητικής και μουσικής, οι υποψήφιοι αποκτούν την απαραίτητη γνώση, αλλά και ψυχολογία που θα τους χρειαστεί για να εισαχθούν με επιτυχία στη δραματική σχολή της επιλογής τους.
Στόχος είναι πάντα η ανάδειξη των προσόντων και των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών των υποψηφίων. Έχουμε πάντα στο μυαλό μας ότι μια δραματική σχολή διεξάγει εξετάσεις έτσι ώστε να επιλέξει τους ανθρώπους που διαθέτουν το κατάλληλο υλικό. Στη συνέχεια, με την ανάλογη καθοδήγηση ο διδασκόμενος θα εξελιχθεί σε επαγγελματία ηθοποιό. Άρα, κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας, από τη μία πρέπει να γυμνάσουμε όσο γίνεται καλύτερα τα εκφραστικά μας μέσα (σώμα, λόγος, έμπνευση) και από την άλλη να χρησιμοποιήσουμε, και όχι να αλλάξουμε ή να κρύψουμε, οποιοδήποτε ιδιαίτερο χαρακτηριστικό μπορεί να διαθέτει ο υποψήφιος που τον κάνει μοναδικό!
Ο Σωτήρης Δούβρης διαθέτει πολύχρονη εμπειρία υποκριτικής διδασκαλίας ανθρώπων που μπορεί να μην έχουν ασχοληθεί ξανά με την υποκριτική. Στο τμήμα προετοιμασίας αναλαμβάνει την κατάλληλη επιλογή μονολόγων για τους υποψηφίους και τους καθοδηγεί για να τους αποδώσουν με τρόπο που να αναδεικνύει τις προσωπικότητές τους. Επίσης, τους εξασκεί στον τρόπο σκέψης ενός λεκτικού ή και μη λεκτικού αυτοσχεδιασμού, έτσι ώστε να μπορούν να ανταπεξέλθουν σε οποιοδήποτε θέμα τους ζητηθεί στις εξετάσεις. Τέλος, τους βοηθά να καταλάβουν τη διαφορά της απαγγελίας από την υποκριτική ερμηνεία, γνώση που τους είναι χρήσιμη για το ποίημα που θα τους ζητηθεί.
Η καθηγήτρια φωνητικής Λίλιαν Τσατσαρώνη, θα παραδώσει κάποια, ομαδικά στην αρχή και ατομικά στη συνέχεια, μαθήματα. Ο στόχος είναι η βελτίωση της τοποθέτησης της φωνής, ώστε να αποφευχθούν φωνητικά προβλήματα που συχνά δημιουργούνται λόγω κακής χρήσης του φωνητικού οργάνου. Επίσης, δίνεται ιδιαίτερο βάρος στο άνοιγμα του αυτιού, ώστε να εκτελούνται ευκολότερα και με όσο το δυνατόν μεγαλύτερη τονική ακρίβεια τα τραγούδια που θα επιλεγούν σε συνεργασία με τους ενδιαφερόμενους. Θα προταθούν ερμηνευτικές ιδέες που θα βοηθήσουν και την σκηνική παρουσία του κάθε υποψήφιου. Δεν πρέπει να ξέχναμε ότι το τραγούδι είναι έκφραση, είναι θεραπεία, είναι απόλαυση!
Τα τμήματα που θα δημιουργηθούν είναι αυστηρά ολιγομελή, έως 7 ατόμων, έτσι ώστε να διασφαλιστεί ο απαιτούμενος προσωπικός χρόνος σε κάθε συμμετέχοντα. Πολύ σημαντικό ρόλο παίζει φυσικά και η παρακολούθηση της πορείας και της εξέλιξης των συνυποψηφίων, για αυτό και αποφεύγονται τα ιδιαίτερα μαθήματα.
Τα τμήματα θα ξεκινήσουν συναντήσεις στα μέσα Ιουνίου και θα ολοκληρωθούν στα τέλη Σεπτεμβρίου που αρχίζουν οι εξετάσεις, με ένα διάλειμμα 20 ημερών τον Αύγουστο λόγω καλοκαιρινών διακοπών. Οι συναντήσεις είναι τρίωρες, 3 φορές την εβδομάδα.